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 Assunto do Tópico: cp_vanguard
MensagemEnviado: Qui, 29-03-12 01:56 
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welcome home, cp_vanguard is here.
So this is a map I've been developing for a while now. cp_vanguard is koth_vanguard's retarded cousin. it's a fast paced map with a very aggressive gameplay. This is not the map you will get a stalemate on, it's all about getting that great back and forth game.
I got some good pugs and lobbies going but I never really got a lot of feedback on the map. so here I am today, going public and starting this topic to get the discussion going and hopefully make the map better in the process.

so here are some screenshots (keep in mind that the map is still in early developement, a fully detailed beta is on the way)
mid: http://dl.dropbox.com/u/5181650/mapping ... a70001.jpg
2nd: http://dl.dropbox.com/u/5181650/mapping ... a70000.jpg
final: http://dl.dropbox.com/u/5181650/mapping ... a70002.jpg

map download(bz2): http://forums.tf2maps.net/downloads.php ... 0&act=down

if you are interested in trying out this map, feel free to invite me to spec your matches and/or send me your stvs.
Don't be shy, add me on steam if needed and/or leave your feedback in this topic. Every bit of feedback counts!

glhf!

Last edited: Mon, 19 Mar 2012, 10:12pm by Fubar






FONTE: http://natf2.com/topics/3768-cp_vanguard




so copie e colei do forum hehehe


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 Assunto do Tópico: Re: cp_vanguard
MensagemEnviado: Qui, 29-03-12 08:19 
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Me pareceu interessante. Vamos ver como que fica. =)


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 Assunto do Tópico: Re: cp_vanguard
MensagemEnviado: Sex, 30-03-12 01:32 
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gostei do segundo cp...


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 Assunto do Tópico: Re: cp_vanguard
MensagemEnviado: Sáb, 31-03-12 16:44 
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falta umas texturas


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 Assunto do Tópico: Re: cp_vanguard
MensagemEnviado: Sáb, 31-03-12 18:42 
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Nemesis
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prd4tw escreveu:
falta umas texturas


Sim, quase todo mapa em alfa acho que é assim (como cp_quay por exemplo, citado no vanillatf2).

Pra ser sincero, pelas imagens nenhum dos pontos me pareceu interessante. O mid parece muito aberto e sem props, mesmo com aquelas varandinhas laterais. O segundo ponto pareceu simplesmente estranho, me lembrou o segundo ponto da bazillion e piorado que já achava tosco (pior que o segundo ponto da bazillion, so ó mid dela). No ultimo, faltam algumas proteções, simplesmente não tem lugar razoável pra ficar se precisar defender recuado (e pela imagem, não deu pra ver se tem lugares plausíveis avançado).


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